Pictures wallpapers, Women, Girls,

vineri, 3 iulie 2009

Andreea Bănică, Floricica lui Tata

Andreei Bănică, clik image zoom si pentru un alt colaj poze vedete,
Cunoscuta cântăreaţă şi-a văzut visul cu ochii, are o carieră solidă, o familie minunată, şi un cămin de vis.
Unii ar putea spune că nu şi-ar mai putea dori nimic, însă puţini ştiu că sub zâmbetul larg pe care îl afişează Andreea exită şi o umbră de tristeţe, şi asta pentru că cei ce i-au dat viaţă, nu se mai află printre noi. Iată ce a afirmat vedeta pentru site-ul Antena 3:
„Sufăr tare că nu-i mai am pe ai mei aproape. Din acest motiv am plâns când am venit acasă cu fetiţa. Aş fi vrut s-o am pe mama lângă mine, şi pe tata care care imi spunea floricica lui. Îmi lipsesc mult, e cumplit să fii singur pe lume. Doar asta umbreşte fericirea mea”, a afirmat vedeta într-o publicaţie mondenă. (M.C.)sursa:ziarul Atac

Click pe Banner sau imagine un nou colaj