Pictures wallpapers, Women, Girls,

vineri, 10 octombrie 2008

ILEANA PESCARIU

clik pe imagini pentru a le mari,
Vedeta TV. s-a căsătorit pe malul mării, fiind dusă până la locul unde a avut loc cununia religioasă cu un iaht, în rochie şi sandale fără toc.
După cinci ani de iubire pătimaşă, Ileana Pescariu şi iubitul său, medicul cardiolog Cătălin Badiu, au devenit de curând soţ şi soţie.
Deşi vremea nu a fost de partea lor, cei doi îndrăgostiţi au avut o nuntă fastuoasă, într-un cadru de vis, pe malul mării.
Pentru că au vrut ca totul să fie asemănător cu o nuntă de prinţesă, mireasa a decis să ajungă la locul în care avea loc cununia religioasă cu un iaht, îmbrăcată într-o superbă rochie de mireasă, albă, simplă, iar în picioare purtând sandale fără tocuri.
Fosta prezentatoare tv şi-a găsit fericirea în braţele fostului său coleg de liceu, Cătălin, un medic celebru din Germania.
Deoarece locuieşte în România, unde conduce o firmă de publicitate, iar el în München, cei doi soţi se vor vedea o peri-oadă doar în weekend.
“Am aşteptat, răbdând ca bărbatul pe care îl iubeam, Cătălin, să se formeze, ca eu să învăţ să renunţ, ca noi să ne putem construi împreună un cămin. Am aşteptat şi am avut răbdare. Şi acum, pe deget îmi străluceşte inelul la care doar visam din garso-niera închiriată la München la început, gândindu-mă că este prea greu ca noi să putem fi, vreodată, o fa-milie”."CASA DE PIATRA DOAMNA" sursa:revista Clik

Click pe Banner sau imagine un nou colaj