Pictures wallpapers, Women, Girls,

sâmbătă, 6 septembrie 2008

SILVIU PRIGOANA, mini BIOGRAPHY,

click on the image to a large
click on the image to a large
Silviu Prigoană (n. 22 decembrie 1963, Gherla) este un cunoscut om de afaceri român, acţionar principal al Rosal Grup şi fondator al postului de televiziune Realitatea TV. Este căsătorit cu ziarista Adriana Bahmuţeanu. La începutul anului, Silviu Prigoană a lansat televiziunile Meteo TV şi Sigma TV, ce s-au adăugat postului de muzică Taraf TV. El este şi acţionar al posturilor Etno TV, TV Sport şi Teleshop 24, convins fiind că viitorul aparţine televiziunilor de nişă. Data şi locul naşterii: 22 decembrie 1963, Gherla, Cluj; Educaţie: bună, foarte bună, 7 ani de acasă în principal, restul nu contează; Carieră: fulminantă în media şi protecţia mediului; Recunoaştere: internaţională; "Nu e important cât eşti de bogat, e important cât şi cum ai cheltuit şi,atenţie mare, la înmormântarea ta numărul participanţilor e legat de starea vremii, nu de averea deţinută, motiv pentru care nu sunt interesat de statutul celui mai bogat din cimitir. Cât despre nominalizarea mea în acest clasament, trebuie să fiu conştient că sunt şi nominalizări de consolare... de exemplu a mea."Silviu Prigoana vrea sa se retraga din business si sa se concentreze asupra politicii, noteaza Adevarul. Dupa ce a vandut sau si-a cesionat deja participatiile la mai bine de jumatate din companiile la care era actionar, omul de afaceri nu se opreste aici. Pe lista sa se afla inclusiv Rosal Grup, companie in care detine 60%. Desi a primit pana acum doua oferte "consistente", de 150 si 200 milioane de euro, le-a refuzat cu hotarare. Spune ca va vinde pentru cel putin 250 de milioane de euro. Pentru Etno TV si Taraf TV, posturile muzicale de nisa la care detine 40% din actiuni, vrea sa obtina un total de 30 de milioane de euro. "In economia de piata, totul este de vanzare, la pretul corect", declara Prigoana. Adriana Bahmuteanu si Silviu Prigoana au fost luati pe nepregatite de venirea pe lume a primului lor copil impreuna, Mihai. Miercuri dupa-amiaza, cånd pe Adriana au apucat-o contractiile, si-au dat seama ca apartamentul in care locuiesc nu este pus la punct cu tot ce trebuie pentru a-si intåmpina bebelusul ca la carte. Adriana Bahmuteanu si Silviu Prigoana se declara, in sfarsit, impliniti: miercuri seara, s-a nascut primul lor copil, un baietel de 2, 950 kilograme si 48 de centimetri lungime. Pentru ca Mihai a venit pe lume cu aproximativ zece zile mai devreme decat era asteptat, familia Prigoana nu a avut timp sa pregateasca apartamentul in care locuiesc asa cum ar fi vrut. "Am inceput sa am contractii miercuri dupa-amiaza si m-am dus la spital. Doctorita mea mi-a spus ca e posibil sa nasc, dar nu am ramas in maternitate. Am plecat acasa si a trebuit sa ma intorc seara inapoi, pentru ca durerile erau tot mai puternice. N-am apucat sa pregatesc nimic. Mi-am luat cu mine strictul necesar, iar casa e devastata! Mama a ramas sa despacheteze mobila pentru copil, patutul si masa de infasat, asa ca am lasat in urma mea dezordine", ne-a povestit Adriana. Taticul Silviu Prigoana s-a aratat foarte grijuliu cu aranjatul locuintei, dand telefoane sa se asigure ca totul va fi gata pana la iesirea copilului din maternitate. Bebelusul este perfect sanatos si a primit scorul APGAR 10, asa ca Prigoana, aflat, ieri la pranz, in vizita la maternitate, nu mai contenea cu laudele la adresa fiului sau: "E un super-bebe! Cel mai tare baietel din spital!" Adriana a trebuit sa recunoasca faptul ca baiatul seamana cu Prigoana:sursa:info.NET

Click pe Banner sau imagine un nou colaj